sovaskolaätaträningsova

Heej, hihi skulle blogga mer igårkväll men somnade vid nio haha trött! Plus att jag försov mig imorse, haha hade ställt väckarn på kl 6 men hade tydligen råkat stängt av den i sömnen eller nåt för pappa väckte mig tio över 7 o ba "har du sovmorgon eller?" men jag hann ändå duscha, sminka mig och platta håret på tjugo minuter så jag hann i vanlig tid till skolan haha! Men kom iaf hem från skolan för ett tag sen, pratade med Ida nyss en timme i telefon fast hennes mobil laddade ur haha, men ska till henne imorgon efter skolan tror jag så det blir braaa! Men ska hjälpa pappa med maten nu men jag bloggar när jag kommer hem från träningen ikväll, eller innan! puss! :D


Haha fiiint.. Saaaaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0