min dag

heej, vi som vanligt i skolan idag och efter skolan så åkte jag direkt hem till Erik och sen när jag skulle hem så tog det lite längre tid än jag trodde :P Först så kom jag till pandelstationen och väntade på tåget i tjugo minuter och sen kom tåget som åkte en station men vid den stationen så stannade tåget för det va typ nåt fel på det och vi fick sitta och vänta där i en kvart och sen sa dom att tåget inte skulle gå att åka så alla fick gå av! Sen så skulle man istället ta buss men varje buss blev typ proppfull eftersom alla människor på tåget skulle ta de bussarna så när jag väntat i över 50minuter på bussen i spö regn så kom jag på bussen, haha tappade känseln i både förtterna och händerna för dte va verkligen iskallt att stå ute i regnet, sen så tog jag bussen till gröna linjens tunnelbana och väntade där på tunnelbanan i tjugo minuter och åkte sen 21 stationer till fridhemsplan och sen bytte till blå linje hem! Resan brukar ta ca 40 minuter men idag så tog det nästan tre timmar haha! När jag kom hem va jag typ helt iskall, hungrig, trött, blöt, hade knappt nån känsel i fötter eller händerna och fötterna va bokstavligt talat vita! :P Fett långt inlägg det blev nu, stackars er som måste läsa, eller ni måste ju inte läsa, men eftersom ni läser dethär så antar jag att ni redan läst, hihi! Hörs senare, puss! :)

Tumblr_lr26dukjgn1qfgxk4o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0