idag

Heej, sitter hemma hos pappa nu! Va ju hemma hos Louise idag och vi hade det jätte kul, pratade om allt möjligt, skrattade sjöng haha och ahde det bra helt enkelt. Sen kom jag hem och packade lite eftersom jag flyttade från mamma till pappa idag, så sen va jag och tim ute här i solna handlade, åkte moppe och lagat middag.. Som jag iförsig tappade på golvet haha så jag fick äta en macka istället :P Nu så sitter jag och tim o ska precis kolla på dexter! aa juste min dator gick typ sönder för ett tag sen så den får väll lämnas in på lagning, och jag har typ inga bilder här på pappas dator så det kommer bli lite tomt med bilder tror jag! Men nu ska jag kolla vidare på tv, hörs sen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0