idag och imorgon

Heej, idag så va jag ju i skolan som vanligt och sen så åkte jag hem och åkte och fixade mitt pass, har även pratat massor i telefon med finaste vännerna Ida och Eleonor! Morgondagen kommer bli awesome tror jag, har skola som vanligt på dagen! Efter lucnhrasten så har vi spex foto, vi ska typ va töntar haha.. Sen har vi matte, fast på våra matte lektioner är det aldrig nån som jobbar nåt utan vi sitter bara och skrattar och prata med vår vikarie (för vi har ännu inte fått nån mattelärare, så vi har haft en vikarie i tre veckor nu) och det är typ vår vikaries sista lektion med oss så vi ska typ bara typ äta godis, chips och onyttigt sånt och sen sista lektionen har vi idrott! Sen så kommer idapida in till Stockholm så åker vi tillsammans ut till Erik och är där :) men nu ska jag och mamma gå och hyra film så vi hörs senare, puss!


bff ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0