bästa helgen

Heej, mycket jag har bloggar i helgen då.. Men igår så va jag iaf i skolan först och sen så träffade jag Ida och sen åkte hon med mig och kollade när jag hade fotbollsmatch mot hammarby, slutade 2-2 fast vi va typ 10000gr bättre än dom!  Sen åkte Ida hem till sig och jag till mig och lite senare så mötte jag upp Erik och sen sov han hos mig till idag, galet mysigt! Och nu idag så åkte han hem på dagen och då träffade jag Ida och sen så åkte vi och kollade på hans match och nu kom jag och Ida ganska nyss hem till mig och hon ska slagga här nu och imorgon så har jag match på dagen och sen på kvällen så ska vi typ och äta med farbror, kusiner och några andra i släckten! Galet bra helg iaf, men nu ska jag låta Ida få ha datorn så vi hörs senare, puss! :)


Trött tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0