twilight fan event

Heej på er! Jag och Eleonor gick upp kvart i fyra imorse.. Haha snacka om att vi va trötta eftr bara typ 4 timmars sömn, haha men vi kom iaf till hötorget och satte oss i kön, haha Olivia, Thea och Eden som sovit där hela natten för att få vip biljetter åg dögulliga ut när vi gick och hälsade på dom! Oooch dom fick två biljetter var så jag fick Theas andra, sneeela cheyer! men vi tog vanliga biljetter efetrsom vi stod där så jag har två biljetter att ge bort till nån vän. Men vi hann iaf till skolan i god tid, fast har gått runt som en zoombie hela dagen men jaja, värt! Men jag skriver sen, puss :)










Hahaha gaaalet trötta, glada, ofixade cheyer! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0