telefon



Heej, sitter och pratar i telefon nuuu! Ikväll så ska jag åka till eleonor och sover hos henne och det är för att, på fredag så är det ju det där twilight fan event grejen på hovet och det är några i vår klass som ska sova på hötorget i kön nu inatten (biljetterna släpps kl 7 imorgon bitti) för dom första 200 får typ två vip biljetter var, så jag eleonor och sofie ska iiiinte sova på hötorget med vi kommer att få våra kompisar andra biljett, wiiie :D fast vi ska ändp gå dit och ställa oss i kö vid ca kl 5 imorgon bitti, efetrsom det kaaanske blir nåt som går fel med deras biljetter osv, så vi ska ta vanliga biljetter imorgon bitti, och dom är heelt gratis! Så ikväll så ska jag och eleonor gå ut och handla lite frukost och sånt som vi kan ha imorgon bitti när vi sitter i kön och väntar, haha asså kommer faktiskt bli gaalet kul och mysigt! Har tagait fram vinter skor, vinter jacka och allt så att vi inte ska frysa efetrsom vi kommer sitta utom hur så läng! Men nu måste jag oacka iordning lite, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0