måndag

Heej, kom gaaanska nyss hem från skolan, va väll som vanligt där! Wiho fick tillbaks matteprov idag, fick VG+, sjuuukt nöjd, plus att min matte lärare sa till mig 3gr idag att jag ligger exakt på gränsen till mvg! Och jaaa jag fick vg och jaaa det är säkert ett "vanligt" betyg för er i matte men för mig är det as braa för i åttan fick jag typ alltid g- på mina matte prov eftersom jag aldrig pluggade till matte prover och tyå inte jobbade på lektionerna, så jag är fett nöjd haha! Ska dra till träningen om kanske en och en halvtimme och tills dess så ska jag bara ta det lungt, heejdå :)


Hej jag skriver och ritar när jag har tråkigt på lektionerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0